Jesteś tutaj

Płyny eksploatacyjne

Płyn hamulcowy o wysokiej odporności na wilgoć

Przewyższa specyfikację DOT 3 i Dot 4. Posiada wysoką odporność na wilgoć. Idealnie nadaje się do samochodów marki: Audi, BMW, Porsche, SAAB, Volkswagen, Honda, Acura, Volvo, Jaguar i Mercedes Benz. Spełnia normy CMVSS 116. Temperatura wrzenia: +267oC.

Silikonowy plyn hamulcowy DOT 5

Płyn DOT 5 jest zalecany do samochodów północno amerykańskich, europejskich i japońskich, oraz lekkich ciężarówek. Idealny do hydraulicznych systemów hamulcowych w motorach, ciężkich samochodach specjalnego przeznaczenia i przyczep. Zapobiega korozji elementów systemu hamulcowego. Zapewnia efektywną prace w temperaturach od -60oC do +3150C.

Super wytrzymały płyn hamulcowy DOT 4

Przeznaczony do wszystkich systemów samochodowych w których należy używać płynów hamulcowych klasy DOT 4, jak również może być stosowany w systemach hamulcowych DOT 3. Nadaje się do hamulców bębnowych, tarczowych, z systemem ABS, w sprzęgłach samochodowych. Spełnia normy CMVSS 116 i DMVSS 116. Pracuje efektywnie w temperaturach od -40oC do +2460C.

Płyn hamulcowy DOT 3

Przeznaczony do wszystkich systemów samochodowych, w których należy używać płynów hamulcowych DOT 3. Może być stosowany do hamulców bębnowych, tarczowych, z systemem ABS, w sprzęgłach samochodowych. Spełnia normy CMVSS 116 i DMVSS 116. Zakres temperatur pracy płynu wynosi od -40oC do +246oC.

Środek do naprawy układu wspomagania przekładni kierowniczej

Zatrzymuje wycieki, eliminuje piski i wydłuża żywotność płynu. Dzięki swojej formule smaruje zużyte elementy, zapobiega twardnieniu i kruszeniu się uszczelek. Nadaje się do układów wspomagania wszystkich samochodów.905

Środek do naprawy automatycznej skrzyni biegów

Likwiduje wycieki ze skrzyni, wydłuża żywotność płynu transmisyjnego. Smaruje wewnętrzne części skrzyni zmniejszając ich zużycie oraz temperaturę pracy. Idealnie nadaje się zarówno do starych i mocno zużytych skrzyń biegów, jak i nowych zapewniając im ochronę profilaktyczną.

Stabilizator oleju

Przedłuża żywotność oleju, zmniejsza zużycie silnika, poprawia kompresję oleju, uszczelnia drobne wycieki i redukuje szkodliwą emisję gazów. Można stosować w silnikach, skrzyniach biegów, dyferencjale. Można mieszać z olejami mineralnymi i syntetycznymi.

Płyn do układu wspomagania z uszczelniaczem

Płyn stosowany zarówno do wypełniania całego układu wspomagania, jak i uzupełniania braków zastosowanego wcześniej płynu. Zawiera zwiększoną ilość dodatków uszczelniających i zapobiegających wyciekom. Zabezpiecza przed spienieniem się płynu oraz przedłuża żywotność układu wspomagania. Jest mieszalny z innymi płynami stosowanymi w układach wspomagania. Zachowuje swoje właściwości nawet w ekstremalnych temperaturach.

Płyn do układu wspomagania przekładni kierowniczej

Do całkowitego napełniania lub uzupełniania poziomu płynu w układzie wspomagania przekładni kierowniczej. Utrzymuje elastyczność uszczelek i o-ringów, stosowany regularnie zmniejsza ich zużycie. Nie pieni się. Zachowuje swoje właściwości w ekstremalnych temperaturach. Zapobiega korozji. Odpowiedni również do mechanizmów zębatkowych. Nie zalecany do stosowania w samochodach marki Honda.

Strony